Monday, January 16, 2012

Day 8/ Jour 8

First week done! After all, I did pretty good! I'm giving to myself 7/10!
Question to myself: Why was it so easy to don’t eat a lot of things while pregnant for my son’s health but now that’s for my own health, it is so hard? Not eating meat more than once a day this is easy but dairy and cereals its way harder! Today my meals were the most boring day.... same as breakfast, lunch and dinner... left over spaghetti (but spaghetti is one of my favourite meal so I don’t really care)!!! One thing exciting today I got some baby brownies (La maison Canelle) gluten free and they are delicious! Hummmm! I will cook tomorrow!   ;-) Photo of the day: DJ’s favourite activities!



Première semaine fini! Après tout, je suis très fier de moi j’ai bien réussi! Je me donne 7/10!
Question à moi même: Pourquoi c’était si facile me restreindre de manger beaucoup de choses lorsque j’étais enceinte pour la santé de mon fils et que maintenant c’est si dure de le faire pour ma propre santé? Ne pas manger de viande plus qu’une fois par jour est très facile mais ne pas manger de produits laitiers et de céréales est beaucoup plus difficile! Aujourd’hui mes repas était des plus ennuyeux….  La même chose pour déjeuner, diner et souper… restants de spag (mais c’est mon repas préféré alors ça fait mon affaire)!!! J’ai  acheté des nouveaux bébé brownies (La maison Canelle) sans gluten et ils sont délicieux! Hummmm! Je cuisiner demain! ;-) Photo du jour : Les activités préférées à DJ!

No comments:

Post a Comment