Monday, February 13, 2012

Good morning! / Bon Matin!

I was getting tired to eat always my gluten free bread with raw almond butter, smoothies,... I was missing eating cereals! So I tried the Gogo Quinoa Crunchy Muesli (Ingredients: Organic quinoa, organic rice, organic amaranth, raisins, organic raw cane sugar, honey, chia, corn.) expensive but it’s worth my craving, it is really good and the only ingredient that I’m not allowed is the corn... no big deal when you don’t have other options! I served it with fresh fruits and my delicious homemade almond milk (see receipe in previous blog)!                

Je commençais à être un peu tanné de manger toujours mon pain sans gluten avec du beure d’amandes, des smoothies,…. Je m’ennuyais de manger des céréales! Donc j’ai essayé les  Gogo Quinoa  Muesli (Ingrédients: Quinoa biologique, riz biologique, amarante biologique, raisins secs, sucre de canne brut biologique, miel, chia, maïs.) dispendieux mais ça vaut mon envie, elles sont très bonnes et le seul ingrédient que je ne suis pas supposé est le maïs… pas la fin du monde quand c’est ta seule option! J’ai mangé mon bol de céréales avec de bons fruits frais et mon excellent lait aux amandes faites maison(voir la recette dans un blog précédent)!

No comments:

Post a Comment