Thursday, January 26, 2012

The Super- mom's smoothie/ Le smoothie de la super maman



For the last couple months I stopped having naps with my son during the day! But now it’s catching me up.... I`m exhausted! Now I`m trying to get some more sleep... so blogging everyday it’s a little too much for me right now! So I will write as much as I can and will keep giving recipes but only the good ones! ;-) For the last week I did ok... I cheated a little but I notice since I started my diet every time I eat crap... I feel like crap too!   
The Super mom’s smoothie:  ½ Banana, ¼ cup of frozen strawberries, 3 dates, 1tbs raw almond butter and ½ cup of fresh almond milk. Mix it all together and enjoy a glorious morning in a glass of champagne!
                                                                               

Depuis  les derniers mois j’ai arrêté de faire des siestes d’après-midi! Mais là ça commence à me rattraper….. et je suis très fatigué! Alors j’essaie de me reposer…  écrire mon blog tout les jours est devenue un peu trop pour moi en ce moment! Je vais donc écrire le plus que je peux et continuer à donner des recettes, mais seulement les meilleures! ;-) La semaine dernière c’est bien passé … j’ai un peu triché, mais j’ai remarqué que depuis que j’ai commencé ma diète lorsque je mange de la cochonnerie je me sens de pire en pire!  
Le smoothie de la Super maman : ½ banane, ¼ t de fraises congelées, 3 dattes, 1c à soupe de beurre d’amande crue et  ½ t de lait d’amande frais. Mélanger et Profiter d’un matin fantastique dans une coupe à champagne!




No comments:

Post a Comment